De laatste lootjes voor vertrek - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van André & Anneke Vries - WaarBenJij.nu De laatste lootjes voor vertrek - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van André & Anneke Vries - WaarBenJij.nu

De laatste lootjes voor vertrek

Door: Andre de Vries

Blijf op de hoogte en volg André & Anneke

04 November 2012 | Nederland, Uithoorn

Hallo Allemaal,

Het is bijna zover! Wij zijn nu aan het inchekken voor vetrek en hebben de stoelen gereserveed. De fietsen staan ingepakt op schiphol in de werkplaats vanwaar we worden gebracht,met de fietsen naar de vertekhal. Wij zullen jullie vanaf morgen regelmatig via deze site jullie op de hoogte houden van onze reis.

Groetjes van Anneke en Andre.

• 04 November 2012 - 13:11

Piet En Mien Uit Nederweert:

Alle plezier en succus toegewenst vanuit Limburg

• 04 November 2012 - 13:19

Riet En Cor:

We wensen jullie veel plezier

• 04 November 2012 - 14:46

Truus & Peter:

Ik bel nog even hoor maar ook via deze weg wensen we jullie een mooie vakantiereis en behouden terugkomst. T&P

• 04 November 2012 - 14:47

Anneke En Ruud Vanuit Tilburg:

Slaap vannacht nog lekker in het eigen bed en geniet daarna van de gweldige reis. Een groet met kusjes.

• 04 November 2012 - 15:44

Ria&cor Van Akkeren:

Geniet volop van alles en kom gezond terug!

• 04 November 2012 - 16:13

Nico En Karin:

Een hele fijne vakantie en heel veel plezier. Geniet in ieder geval van het mooie weer daar, want als ik hier naar buiten kijk, brrrrr, alleen maar regen regen en nog eens regen. Dikke kus van Nico en Karin

• 04 November 2012 - 16:27

Ben En Simone:

Hallo André en Anneke,

Wij wensen jullie een prachtige reis toe door de wonderschone landen Thailand, Laos en Cambodja. Geniet volop van dit geweldige avontuur.

• 04 November 2012 - 16:27

Ben En Simone:

Hallo André en Anneke,

• 04 November 2012 - 16:38

Loes En Piet:

Wij wensen jullie een goede reis, en geniet van de vakantie, wij volgen jullie op deze site (erg leuk)
    we zullen jullie weer lang moeten missen, tot schrijfs

• 05 November 2012 - 00:10

Carla En Ludi:

Geniet er van en wij genieten met jullie mee!
    Groetjes uit Norton USA

• 05 November 2012 - 05:05

Maria And Fred Van Wegen:

Hallo Dries en Anneke,
    wij wensen jullie een goede reis en wij genieten met jullie mee via deze site!
    Bon Voyage en groeten uit Australia
    Maria en Fred

• 05 November 2012 - 10:13

Simon En Marijke:

Hoi Anneke en vor ons je straatnaam Dries, wij wensen jullie een goede vlucht en zijn zeer benieuwd naar jullie reisverslag toi,toi,toi.Blijf gezond .Groeten Marijke en Simon

• 05 November 2012 - 10:27

Dag lieve pap en mam!
    Leuk dat jullie deze site weer gaan gebruiken!
    Ik zie jullie zo om jullie naa schiphol te brengen maar ook via deze weg wens ik jullie een prachtige trip toe en vooral een veilige thuis komst!!
    Ga jullie verschrikkelijk missen maar snap ook dat jullie dit lekker moeten doen zolang jullie dit nog kunnen, ben trots op jullie!!! Dikke kus van mij!!! En natuurlijk ook van Andor en Kiki!

• 05 November 2012 - 22:12

Astrid Van Der Ploeg:

heel veel plezier en gezondheid toegewenst om deze reis te volbrengen en andre maak foto's en neem ze nu wel mee kus astrid

• 12 November 2012 - 12:48

Peter & Ada:

Hallo Dries & Anneke,
    Jullie zijn alweer 1 week op pad,geen bericht is goed bericht zeggen jullie altijd maar we worden wel erg nieuwsgierig hoe jullie zijn opgestart.
    Knuffel uit Obdam

Ik zie dat jullie weer op pad zijn nou geniet er maar van heel veel plezier

theo jannie italie

• 18 November 2012 - 16:55

Mary En George:

Hoi, Anneke en Dries; wij zijn benieuwd waar jullie nu zijn. Is het nog gelukt een paar dagen eerst te relaxen voor jullie werkelijk verder gaan fietsen. Groetjes van de Zebeda'tjes en tot horens.

Ik heb inmiddels gister bericht van mijn ouders gehad!
    Ze hadden niet eerder een internet mogelijkheid maar konden precies niet op deze site komen dus hebben ze ons even snel gemailt.
    Ze zijn inmiddels 2 weken weg waarvan een week in laos nu.
    Ze kwamen nog 2 nederlanders op de fiets tegen en hebben daar leuk 2 dagen mee opgetrokken. Verder was het begin erg heet en voor mijn moeder zwaar om dan de bergen te fietsen. Maar verder gaat het prima met ze en ze genieten!

• 19 November 2012 - 19:36

Loes:

Hallo Anneke en André,

Wat fijn dat Laura even een berichtje heeft geschreven. Dan weet ik dat het goed gaat met jullie.
    Leuk ook dat jullie een paar Nederlanders zijn tegengekomen. Dan kun je misschien nog wat ervaringen uitwisselen. Je weet nooit waar dat goed voor is.
    Geniet van je omgeving en alles wat je tegenkomt.
    Misschien nog een handige tip, maar misschien zijn jullie daar wel mee bekend. Je kunt gratis bestanden tot
    2 GB in één keer verzenden via www.wetransfer.com.
    Bijvoorbeeld tussentijds foto´s sturen aan je kinderen. Het bestand moet alleen wel binnen 1 of 2 weken door hen worden gedownload. Anders wordt het weer verwijderd. Ik weet alleen niet of je dat ook kunt doen vanuit een internetcafé.

Hartelijke groeten, Loes