Eerste contact - Reisverslag uit Tad Lo, Laos van André & Anneke Vries - WaarBenJij.nu Eerste contact - Reisverslag uit Tad Lo, Laos van André & Anneke Vries - WaarBenJij.nu

Eerste contact

Door: Andre en Anneke

Blijf op de hoogte en volg André & Anneke

17 November 2012 | Laos, Tad Lo

Hallo iedereen,

We zijn al bijna twee weken onderweg waarvan een week in Laos. Dit is onze eerste mogelijkheid om te internetten.

We zijn heel rustig begonnen in Ubon Ratchatanie.Leuke Hollanders op de fiets ontmoet in zelfde hotel en twee leuke dagen met hen doorgebracht.De dagen naar Laos toe waren rustig en weinig spectaculair. In Pakse overnacht en de volgende dag de klim naar Bolaven Plateau gemaakt, voor Anneke heel erg zwaar met die enorme hitte en veel verkeer op de weg. Bij Tad Fane Resort zijn we mede door de koele temperatuur weer op adem gekomen.

Daarna een paar dagen over het mooie natuurgebied over het plateau gefietst en zij nu in Tad Lo. Watervallen bekeken, heel mooi maar morgen gaan we weer verder terug in de richting van Pakse.

Groeten van ons.

• 19 November 2012 - 21:43

Ans En Leo:

Lieve Anneke en Andre
    Wat leuk om wat van jullie te horen. Jullie hebben lekker weer bij ons is het koud,
    Nog heel veel plezier en lieve groeten uit Amstelveen van Leo en Ans

• 19 November 2012 - 21:44

Tineke De Boer:

Hoi Anneke en Dries. Leuk van jullie te horen, we waren erg benieuwd hoe het ging. Niet te veel klimmen hoor. Vooral genieten en weer leuke mensen tegenkomen. Hier is het maar een graad of 6 overdag. Veel plezier, Tineke.

• 19 November 2012 - 21:55

Truus & Peter:

We zaten met smart op een berichtje te wachten maar het gebeurt nu.
    Leuk dat jullie al Nederlanders ontmoet hebben.
    We wensen jullie een plezierige tocht met niet teveel hitte, weinig voertuigen op de weg en maak mooie foto's.

groet vanuit een koud heerde....peter

• 19 November 2012 - 22:15

Nico En Karin:

Hoi Anneke en André

Wij zitten momenteel in Turkije en hebben ook vakantie.
    Wel even heel wat anders dan jullie doen.
    Wij zitten all inclusive en doen dus niet veel ;-)
    Hebben mooi weer en zwemmen in zee en in het zwembad.
    Vandaag naar de markt geweest en leuke dingen gekocht.
    Geniet maar lekker van jullie vakantie en wij blijven jullie volgen.
    Groetjes van Nico en Karin

• 19 November 2012 - 23:07

Cor En Tineke:

Hoi Anneke en André,

We zijn al verschillende keren op jullie site geweest om jullie eerste ervaring te lezen. We zijn blij om te lezen dat het goed met jullie gaat. Fijn dat jullie al leuke mensen hebben ontmoet en samen een paar dagen met elkaar hebben opgetrokken.
    Goed om het af en toe wat rustiger aan te doen. We blijven jullie volgen.
    Een hele fijne vakantie en veel plezier.

Groeten van Cor en Tineke

• 20 November 2012 - 08:57

Ritha En Piet:

Hallo Anneke en André,

Leuk om jullie reisverslag te lezen. Stevig klimwerk begrijpen wij.
    Wij zitten nu in Nepal in Phokara aan de lunch. Een goede reis gewenst en veel plezier.

Groeten,
    Ritha en Piet

• 20 November 2012 - 10:36

Henny En Theo:

Hallo Dries en Anneke,

Wat leuk om af en toe iets van jullie te horen, jullie hadden moeite met de warmte, hier is het nu ongeveer 10 graden en soms wat mistig, maar verder heel aangenaam we kunnen nog steeds fietsen.

Nog heel veel plezier daar, groeten van Henny en Theo

• 20 November 2012 - 10:46

Theo En Didi:

Hallo dries en Anneke

Leuk om jullie te volgen in Laos. Herinneringen komen dan boven. Het is zwaar maar mooi in Laos en Anneke petje af hoor. Als je boven bent zul je wel de kick voelen, zo van dat heb ik toch maar mooi gehaald. Nog heel veel fietsplezier en we blijven jullie volgen.

Groeten van Theo en Didi

• 20 November 2012 - 22:51

Michiel:

He André en Anneke
    Op tijd uitrusten en backup maken van jullie foto's.
    Hou vol en zet um op.
    Groet Michiel en Karin

• 21 November 2012 - 10:43

Joop Van Leeuwen:

Hoi,
    Leuk dat jullie nederlanders getroffen hebben is altijd wel lekker om evente babbelen samen.
    An geen last van je rug en houdt Andre het wel vol of moet je hem steeds duwen.
    Steken jullie wel bij ieder caffeetje op om een pilsie te pakken of laat je dat aan je zwager over.
    Veel plezier samen en ik hoop weer spoedig een berichtje te ontvangen.

PS: Monique en ik gaan volgende week een week naar tenerife want het is koud hier.

groetjes,

joop

• 22 November 2012 - 00:05

Loes:

Hallo Anneke,

Even niet over jullie reis maar over mijzelf. Vandaag heb ik weer een 'kantje' afgekregen. Na allerlei oefeningen kan ik nu eindelijk beginnen met een echt kleedje kantklossen aan de hand van de tot nu toe geleerde 'slagen', vlechtjes en verbindingen. Ik hoop dat wanneer jullie weer thuis zijn ik ook echt iets kan laten zien. Ik doe in ieder geval mijn best en het zijn gezellige dames op de kantklosclub. Ik ben blij dat ik mede door jou hiermee ben begonnen.

Ik ben trouwens reuze benieuwd van alle foto's die jullie maken. Ik hoop dat het er veel zijn en dat ik gezellig een keer mag komen kijken.

Groetjes, ook voor Andrié, van Loes

• 23 November 2012 - 21:33

Peter & Truus:

Koud hier maar dat wist je al.... Is het ook mogelijk om een foto mee te sturen?
    groetjes van ons....veel plezier Truus & Peter

• 28 November 2012 - 02:30

J.suykerbuyk:

Hallo familie,
    Leuk van jullie te horen! En zeker als alles gesmeerd verloopt! Hou het zo!
    Hier is er weinig nieuws! We kijken uit naar de tijd dat wij in Thailand weer onder de pannen zijn!
    Maar dan zijn jullie alweer terug en voor die tijd hebben we nog iets te vieren!
    Geniet en wees voorzichtig!! We kijken uit naar het volgende verslag!
    Lieve groet Ria en Jos!

• 28 November 2012 - 02:30

J.suykerbuyk:

Hallo familie,
    Leuk van jullie te horen! En zeker als alles gesmeerd verloopt! Hou het zo!
    Geniet en wees voorzichtig!! We kijken uit naar het volgende verslag!
    Lieve groet Ria en Jos!